Polityka prywatności
Polityka danych osobowych i plików cookies
Dane Osobowe
-
Administratorem danych osobowych jest:
-
Bud -Rim Development sp. z o.o. NIP 5272677908, lub
-
Bud -Rim Development sp. z o.o. PLUS sp.k NIP 1231302948, lub
-
Bud-Rim Development sp. z o.o sp. k NIP 1231291423, lub
-
Bud-Rim Development sp. z o.o. BIS sp.k -a s.j. – NIP 1231013718, lub
-
Bud-Rim Development sp. z o.o Bis sp. k-a NIP 1231280879, lub
-
Bud-Rim Development sp. z o.o PLUS sp. k-a NIP 5272701452,
-
w zależności od tego, z którym z podmiotów została podpisana umowa lub zostały rozpoczęte czynności prowadzące do zawarcia umowy.
-
Administratorzy na podstawie art. 26 RODO zawarli między sobą porozumienie o współadministracji danymi osobowymi na mocy którego:
-
każda ze Stron porozumienia (Współadministrator) z osobna w toku swojej działalności przetwarza jako Administrator dane osobowe m.in. swoich pracowników, współpracowników, klientów, kandydatów do pracy, wykonawców, zleceniobiorców, dostawców, kontrahentów oraz innych podmiotów, z którymi nawiązuje współpracę;
-
Współadministrowanie obejmuje wszelkie dane osobowe przetwarzane przez Współadministratorów, w tym w szczególności dane osobowe przetwarzane w zbiorach:
-
adresy korespondencyjne,
-
klienci,
-
potencjalni klienci,
-
wizerunek utrwalony przez monitoring wizyjny (kamery CCTV).
-
-
-
Bud -Rim Development PLUS sp. z o.o. stanowi punkt kontaktowy (kontakt z możliwy jest elektronicznie pod adresem rodo@bud-rim.com.pl lub listownie z dopiskiem RODO albo osobiście pod adresem ul. Nadarzyńska 34, 05-500 Piaseczno) dla:
-
Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, o którym mowa art. 39 ust. 1 lit. e) RODO,
-
osób, których dane osobowe są przetwarzane przez któregokolwiek ze Współadministratorów.
-
dane kontaktowe IODO Arkadiusz Glegoła: email: rodo@bud-rim.com.pl
-
-
Współadministrowanie dotyczy wszelkich operacji przetwarzania danych osobowych, wykonywanych przez każdego ze Współadministratorów w związku z administrowaniem tymi danymi, a w tym w szczególności obejmuje: zbieranie, utrwalanie, organizowanie, porządkowanie, przechowywanie, adaptowanie, modyfikowanie, pobieranie, przeglądanie, wykorzystywanie, przesłanie, rozpowszechnianie lub innego rodzaju udostępnianie, dopasowywanie, łączenie, ograniczanie, usuwanie lub niszczenie.
-
Nadzór techniczny nad sprzętem, na którym i za pomocą którego odbywa się przetwarzanie danych sprawuje Administrator Systemu Informatycznego powołany przez Bud -Rim Development PLUS sp. z o.o. Z tego względu za informatyczne zabezpieczenie bezpieczeństwa danych osobowych ponosi Bud -Rim Development PLUS sp. z o.o.
-
Dane osobowe przetwarzane są w celu wykonania albo zawarcia umowy, wymiany korespondencji i utrzymywania kontaktu drogą elektroniczną, telefoniczną oraz zapewnienia bezpieczeństwa.
-
Współadministrowanie obejmuje wszelkie kategorie danych osobowych niezbędne w zależności od celów przetwarzania, a w tym w szczególności:
-
a) dane identyfikacyjne: imię, nazwisko, data i miejsce urodzenia, adres e-mail, NIP, REGON, PESEL, nr dokumentu tożsamości,
-
b) dane adresowe: m.in. adres zamieszkania, adres do korespondencji, miejsce prowadzenia działalności gospodarczej,
-
c) dane transakcyjne: numer rachunku bankowego, status podatkowy, historia transakcji i płatności,
-
d) wizerunek w zakresie monitoringu.
-
Współadministrowanie dotyczy wszelkich operacji przetwarzania danych osobowych, wykonywanych przez każdego ze Współadministratorów w związku z administrowaniem tymi danymi, a w tym w szczególności obejmuje: zbieranie, utrwalanie, organizowanie, porządkowanie, przechowywanie, adaptowanie, modyfikowanie, pobieranie, przeglądanie, wykorzystywanie, przesłanie, rozpowszechnianie lub innego rodzaju udostępnianie, dopasowywanie, łączenie, ograniczanie, usuwanie lub niszczenie.
-
Dane osobowe przetwarzane są na podstawie:
-
6 ust.1 lit. b. RODO - przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy;
-
6 ust. 1 lit. c. RODO - przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (np. przekazanie danych notariuszowi, bankowi);
-
6 ust. 1 lit. f. RODO – uzasadniony interes Administratora – wymiana korespondencji drogą elektroniczną i utrzymywanie kontaktu (np. informacja e-mail, sms o terminach, czynnościach, itp.), zapewnienie bezpieczeństwa (w zakresie monitoringu), dochodzenie roszczeń;
-
-
Dane są podawane dobrowolnie, jednak nie podanie tych danych niemożliwi zawarcie umowy, wymianę korespondencji lub utrzymywanie kontaktu.
-
Odbiorcami danych osobowych są lub mogą być: podmioty prowadzące hosting poczty elektronicznej i świadczące na rzecz Administratora usługi outsourcingu informatycznego, księgowego, prawnego, notariusze, banki, podmioty finansowe, urzędy, współpracownicy, kontrahenci.
-
Wizerunek z monitoringu przechowywany jest przez 90 dni.
-
Dane dotyczące umowy o przetwarzane są do upływu okresu przedawnienia roszczeń.
-
Dane dotyczące korespondencji elektronicznej lub telekomunikacyjnej przechowywane są do czasu przedawnienia roszczeń.
-
Ma Pani/Pan prawo żądać dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także o prawie do przenoszenia danych, jeśli jest to dopuszczone przepisami prawa.
-
Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w Warszawie;
-
Dane osobowe nie będą przekazywane do państw znajdujących się poza Europejskim Obszarem Gospodarczym.
-
Informuje się o ryzyku związanym z zachowaniem poufności przy wykorzystaniu elektronicznych środków przekazu.
Pliki cookies
-
Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) są to dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu Użytkownika i przeznaczone są do ułatwiania korzystania ze stron internetowych. Cookies zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na komputerze oraz nazwę ciasteczka i jego wartość. Informacje zawarte w danym pliku mogą być odczytane wyłącznie przez stronę, z której ten plik pochodzi.
-
Pliki cookies są niezbędne do prawidłowego działania stron i wykorzystywane są do:
-
dostosowania zawartości stron internetowych do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika i wyświetlić stronę internetową dostosowaną do jego preferencji;
-
zapamiętywania, czy Użytkownik wyraził zgodę na wyświetlanie na stronie internetowej wybranych treści,
-
-
Stosowane są następujące pliki cookies: „sesyjne” (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.
-
Używane są następujące pliki cookies:
- „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
- pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
- „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
- „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
5. Użytkownik może w każdym czasie zmienić ustawienia plików cookies zgodnie instrukcjami poszczególnych przeglądarek.
6.Wyłączenie lub zmiana ustawień plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności stron internetowych.